loading...
پایگاه علم
علی رجبی بازدید : 12 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

بله خدا زمین را افرید خدا همه چیز را افرید  بله اما تاحالا به این فکر کرده اید که چرا خدا ما انسان ها را افرید معلومه که نه شما در فکر چیز های دی گری هستید ولی من میخوام یک بار فقط یک بار فکر کنی د وبرای من بنویسید من همه چیز را برسی کردم ولی جوابی نیست که منو قانع کنه بله زمین از میلیون ها سال پیش ساخته شده بود این زمین از ان سر زمین بزرگ اتشی الان به این جایی که ما در ان هستیم به وجود امده در ان موقع تمام زمین بیشترش از گاز هلیم بود در ان موقع میلیون ها سال پیش ماده ای عجیب با شهاب سنگی وارد زمین شد بله ان ماده اب بود با امدن ان به زمین زندگی اغاز شد....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی رجبی مدیر وبلاگ ورود همی شما راتبریک می گویم من این وبلاگ را برای دوست داران علم ساخته ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا از سایت من راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 656
  • کدهای اختصاصی

    کد چت روم

    كد تقويم
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    کد جست و جوی گوگل گوگل کد سرچ

    چت روم